poniedziałek, 19 maja 2014

Powrót po dłuższej przerwie - jadłospis


Ostatnimi czasy nie miałam weny do pisania bloga, jednak sporo zmieniło się w moim życiu. Zaczęłam na nowo gotować, tworzyć i częściej się uśmiechać J

Aktualnie staram się zdrowo odżywiać i za pomocą przemiłej Pani Dietetyk klinicznej (jeśli ktoś chciałby namiary, to proszę o maila na paulina.gotuje@gmail.com). Dlatego na blogu poza słodkościami pojawią się też jadłospisy wegetariańskie lub ich fragmenty. 

Jeśli zależy Wam na poznaniu któregoś przepisu, to zachęcam do pisania o tym w komentarzach, a ja zamieszczę szczegółowy opis wykonania dania. J



Na śniadanko: wiosenne kanapki z sałatą, ketchupem, jajkami na twardo i rzodkiewką na razowym pieczywie słonecznikowym.



Na obiad: Kotlety z cieciorki z brązowym ryżem oraz gotowaną na parze marchewką i cukinią, doprawione świeżo startym imbirem, przyprawami i pietruszką. Podawane z jogurtem naturalnym. BEZ jajek, bez mąki :)


+ Zupa: Wypróbowałam też zupę krem z buraków. Nie jest to żadna reklama produktu :) Muszę powiedzieć, że krem jest dość płynny jak na tego typu zupę, ale jeśli się go podgotuje, to zgęstnieje. Dodatkowo doprawiłam go sporą ilością świeżo mielonego pieprzu i solą oraz odrobiną gałki muszkatołowej. Wtedy zupa zyskała wyrazisty smak - a taki właśnie lubię.
Tak wygląda już gotowa.


Podwieczorek: Lody o smaku malaga
Kolacja: Kanapki z serem żółtym, z rzodkiewką, na bułce z pestkami dyni.


Mam nadzieję, że będziecie ponownie zaglądać :)

2 komentarze: