czwartek, 1 listopada 2012

Słodkie Małe Uniesienie




Kolorowe słodycze na urodzinki, baby shower, piżama-party, prezent  lub poprawę nastroju. Szybkie do przygotowania, smacznie, słodkie i uroczo się prezentujące. Czego chcieć więcej? :)






Składniki:

  • Pianki marshmallow's
  • Precelki
  • Ciasteczka (słodkie paluszki, lub inne)
  • Tabliczka mlecznej czekolady
  • Tabliczka białej czekolady


Dodatki: posypki/wiórki kokosowe/patyczki do szaszłyków



Czekolady rozpuszczamy w kąpieli wodnej, w osobnych miseczkach. Gdy czekolada będzie się rozpuszczać, nabijamy pianki na patyczki.

Pianki do połowy maczamy w czekoladzie i od razu w posypkach (wedle uznania).

To samo robimy z ciasteczkami oraz precelkami.

Odstawiamy do wystygnięcia.

GOTOWE :) Smacznego. :)





8 komentarzy:

  1. fajny pomysł na prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie cake popsy :) urokliwe są. ^^

    ja swoje całe łóżko z takową ramą zakupiłam w Ikea. :)

    widzę, że studiujesz psychologię społeczną - czyżby SWPS? I w jakim mieście?
    Ja teraz również byłabym już na trzecim roku, gdybym nie zrezygnowała po 3 miesiącach na roku pierwszym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)

      Tyle czasu szukałam takiego łóżka, nawet w Ikea, a jakoś nie udało mi się go wypatrzeć. :)

      Tak, swps w Warszawie. Niestety rok pierwszy zawsze najtrudniejszy, dużo osób rezygnuje. A gdzie teraz studiujesz? Widziałam, że rozwijasz się aktorsko. Nigdy nie byłam na żadnym planie, ale wydaje mi się to stresujące :)

      Usuń
  3. Wykorzystam pomysły na urodzinki syna :}

    OdpowiedzUsuń
  4. No niczego :) Chyba tylko gorzkiej kawy do popicia :)

    OdpowiedzUsuń