sobota, 29 września 2012

Pierwsza nagroda - pierwszy konkurs - z "Tygodnikiem Powszechnym"



Bardzo miłym zaskoczeniem było zwycięstwo w konkursie. Przede wszystkim dlatego, że raczej rzadko cokolwiek wygrywam, ale również z tego powodu, że w dziedzinie kulinarnej. Blog założyłam w te wakacje, zgłosiłam przepis do pierwszego konkursu, bardziej z czystej ciekawości, a tu proszę! Wygrana!
Cieszę się bardzo, że zostałam doceniona w dziedzinie, która sprawia mi przyjemność.

Podaje link do przepisu opublikowanego w "Tygodniku Powszechnym" : http://tygodnik.onet.pl/37,0,78150,gotuj_z_czytelnikiem_gruszkowe_muffiny_z_kruszonka_pachnace_cynamonem,artykul.html

Przy tej okazji, chciałam także podziękować wszystkim, którzy mnie wspierają oraz komentują wpisy. Bardzo dużo to dla mnie znaczy, motywuje mnie do działania i jest mi niezmiernie przyjemnie.

Pozdrawiam i życzę udanych wypieków.

5 komentarzy: